Back to top
01

Social Media

Χρησιμοποιήσαμε τα Social Media, πιο συγκεκριμένα το Facebook & το Instagram, για να τραβήξουμε την προσοχή των Coffelovers με εκπληκτικές φωτογραφίες, δυνατό περιεχόμενο - blogging και επαγγελματικά βίντεο.
Με την οργάνωση Giveaways, καταφέραμε να κερδίσουμε νέους ακόλουθους και να αυξήσουμε κατά 60% την αλληλεπίδραση σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Επιπλέον, χρησιμοποιήσαμε τις Διαφημίσεις Facebook & Instagram για την προώθηση και την καθιέρωση του Brand ως ένα δυναμικό και ανερχόμενο Franchise Chain.
02

Google Ads

Η διαφήμιση στα Google Ads βοήθησε το Brand να ανελιχθεί πλέον ως εταιρεία Franchise και να στοχεύσει στο επιχειρηματικό κοινό. Ακολουθήσαμε μια στοχευμένη και καλά μελετημένη στρατηγική, ώστε να επιτευχθούν οι τελικοί στόχοι της εταιρείας. Μέσω της δημιουργίας Brand Campaign, διασφαλίσαμε την εμφάνιση της διαφήμισής μας κάθε φορά που κάποιος χρήστης αναζητά το Brand Name της εταιρείας στην Google. Επιπλέον, στοχεύσαμε στο κοινό που έχει ήδη αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα μας χρησιμοποιώντας τεχνικές Remarketing.
03

Περιεχόμενο

Το Content Marketing αποτελεί μέρος της Ψηφιακής μας Στρατηγικής. Η ομάδα των επαγγελματιών αρθρογράφων μας εργάζεται στο Coffee Blogging για το IL TOTO Roastery.
Την περασμένη χρονιά καταφέραμε όχι μόνο να ενισχύσουμε το brand στην αγορά του Καφέ αλλά και να δημιουργήσουμε μια μεγάλη κοινότητα που επισκέπτεται το Blog και μοιράζεται τα άρθρά του.
Το Content Marketing βοήθησε την επωνυμία να επικοινωνήσει το προϊόν της σε μεγαλύτερο κοινό και να αποκτήσει νέους πιστούς ακόλουθους.
04

Συσκευασία

Σε επικοινωνία με τον πελάτη μας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να ανανεώσουμε την εικόνα του Brand σχεδιάζοντας καινούργιες συσκευασίες για τον καφέ αλλά και τις κάψουλες. Σχεδιάσαμε και δημιουργήσαμε μια Fresh συσκευασία χρησιμοποιώντας 3 εκπληκτικά χρώματα του λευκού φάσματος. Χρησιμοποιήσαμε χρώματα, σχήματα, υφές, φόρμες, εικόνες και περιεχόμενο με αρμονικό και ισορροπημένο τρόπο. Ο νέος σχεδιασμός βοήθησε το brand να κερδίσει νέους πελάτες ακολουθώντας τις τάσεις του κλάδου.

Στρατηγική Μάρκετινγκ

Η Il Toto Roastery είναι μια ανερχόμενη εταιρεία Franchise Specialty Καφέ. Όταν ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με το Brand σχεδιάσαμε και ακολουθήσαμε μια εξατομικευμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρηση. Ο πρωταρχικός στόχος ήταν να καθιερωθεί η IL TOTO ως μια από τις πλέον ανερχόμενες Franchise εταιρείες στον κλάδο. Σήμερα, μετά από μόλις 2 χρόνια στην αρένα του Franchise, έχει καταφέρει να ανοίξει 40 Franchise Roasteries σε όλη την Αττική και να σχεδιάζει την επέκτασή της σύντομα και στο εξωτερικό.

Location

Athens, Greece

Client

IL TOTO Roastery

Date:

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved