Back to top
Image Alt

Διαφήμιση Google

Google Ads

Το Google Ads είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους διαφήμισης online, καθώς προβάλλει την εταιρεία μας την πιο κρίσιμη στιγμή: Τη στιγμή που ο καταναλωτής ψάχνει αυτό που παρέχουμε. Γι’ αυτό λέγεται στοχευμένη διαφήμιση.

Είμαστε πιστοποιημένοι συνεργάτες Google Ads, εκπαιδευμένοι για να σας παρέχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα απόδοσης επένδυσης. Έχουμε δημιουργήσει και διαχειριστεί επιτυχώς δεκάδες εταιρείες στο Google Ads τα τελευταία 8 χρόνια. Είμαστε κατάλληλοι για να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στον Ιστό χρησιμοποιώντας το Google Ads.

Ως πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google με την εμπειρία μας στη διαχείριση του Google Ads, βοηθάμε τις επωνυμίες να κατευθύνουν την άμεση, εξειδικευμένη και στοχευμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με χαμηλότερο κόστος, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα -> Υποψήφιους πελάτες -> Πωλήσεις και τελικά μια ισχυρή μάρκα. Η πολυπολιτισμική εμπειρία μας στο μάρκετινγκ σε διάφορα κανάλια σάς βοηθά να προσεγγίσετε τους ιδανικούς πελάτες σας στο Google.

Το Pay Per Click βοηθά τις επωνυμίες να κατευθύνουν άμεση, κατάλληλη, στοχευμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, η οποία αυξάνει την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες, τις πωλήσεις και τα έσοδα των επωνυμιών σας με τις στρατηγικές και προσαρμοσμένες εκστρατείες ppc. Προσφέρουμε πληρωμένες διαφημίσεις, διαφημίσεις προβολής και υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης για να συγκεντρώσετε μοναδικά κλικ στον ιστότοπό σας. Το Google Ads είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση της επισκεψιμότητας επί πληρωμή.

 

Γιατί Google Ads

01

Αποτελέσματα

Το Google Ads θα φέρει την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα της Google σε ημέρες, όχι σε μήνες.
02

Στόχευση

Στοχεύστε τις ιδανικές σας προοπτικές ανά τοποθεσία, ηλικία, φύλο, εισόδημα και ώρα της ημέρας.
03

Νο. #1

Όντας κορυφαίος των αποτελεσμάτων της Google, είστε πρώτοι στο μυαλό των πελατών σας.
04

Αύξηση Πωλήσεων

Τα άτομα που αναζητούν τις υπηρεσίες σας είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν.

Γιατί η επιχείρησή σας πρέπει να χρησιμοποιεί το Google Ads

Σήμερα, το Google Ads είναι ένα ζωτικό μέρος πολλών επιτυχημένων διαδικτυακών επιχειρήσεων.

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Google Ads, είναι απλώς μια υπηρεσία πληρωμής ανά κλικ που σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να προβάλλετε διαφημίσεις για την επιχείρησή σας. Αυτές οι διαφημίσεις με δυνατότητα κλικ εμφανίζονται στη συνέχεια στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google. Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά για το κοινό-στόχο σας, είστε ήδη μπροστά επειδή προσεγγίζετε άτομα που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

 

Ακολουθούν οι πέντε κύριοι λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να χρησιμοποιεί το Ads.

 

1.Μετρήσιμο και ευέλικτο

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα που έχει το διαδικτυακό μάρκετινγκ σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ, όπως η τηλεόραση ή το έντυπο, είναι ότι είναι εξαιρετικά εύκολο να μετρηθεί. Αυτός είναι πιθανώς ένας από τους καλύτερους πόρους που έχετε για να μετρήσετε τι λειτουργεί και τι όχι.

Περιορίζει το κοινό σας – Μπορείτε να το ρυθμίσετε έτσι ώστε να μπορείτε να ανακαλύψετε το κοινό σας από την τοποθεσία τους, την ώρα της ημέρας, τη γλώσσα τους, ακόμη και από το πρόγραμμα περιήγησης ή τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

Πρόσβαση σε ιστότοπους χωρίς αναζήτηση – το Gmail, το YouTube και πολλοί άλλοι ιστότοποι συνεργατών βρίσκονται στα χέρια σας.

 

2. Πιο γρήγορο από το SEO

Ένα τεράστιο μειονέκτημα με το SEO είναι ότι μπορεί να χρειαστούν μήνες προτού παρατηρήσετε οποιαδήποτε αποτελέσματα χάρη στον ανταγωνισμό και το χρόνο που χρειάζεται για να “αποδειχτεί”. Αυτό δεν συμβαίνει με το Google Ads. Μόλις ενεργοποιηθεί η καμπάνια σας στο Google Ads, οι διαφημίσεις θα εμφανιστούν και θα λάβετε άμεσα αποτελέσματα, όπως δεδομένα επισκεπτών.

Στο Webout αγαπάμε το SEO και πιστεύουμε ότι το να έχετε ένα σχέδιο SEO είναι το κλειδί για την επιτυχία σας στο διαδίκτυο. Η σωστή στρατηγική θα σας οδηγήσει στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης σε λίγα λεπτά.

 

3. Engaging

Η Google βελτιώνει συνεχώς τις διαφημίσεις, επειδή είναι μια από τις κύριες πηγές εσόδων της. Στην πορεία, η Google παρατήρησε ότι οι διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων και οι διαφημίσεις βίντεο στο YouTube λαμβάνουν περισσότερα κλικ από τους χρήστες. Αυτές οι ελκυστικές διαφημίσεις σημαίνουν περισσότερα έσοδα για την Google, καθώς και για τους διαφημιζόμενους επίσης λόγω των νέων μορφών και επεκτάσεων διαφημίσεων.

 

4. Έλεγχος στο κόστος δαιφήμισης

Αυτό είναι ένα από τα φοβερά πλεονεκτήματα του Google Ads. Μπορείτε να ορίσετε ένα μέγιστο κόστος ανά ημέρα στις καμπάνιες σας. Πώς αυτό βοηθά την επιχείρησή σας; Σας επιτρέπει να προϋπολογισμό της καμπάνιας σας αναλόγως χωρίς να ανησυχείτε εάν πρόκειται να υπερβείτε τον προϋπολογισμό. Το χειρότερο σενάριο είναι ότι ο αριθμός των διαφημίσεων θα αρχίσει να μειώνεται καθώς ο προϋπολογισμός σας μειώνεται. Ωστόσο, μπορείτε να αυξήσετε ανάλογα τον προϋπολογισμό σας. Αυτή η επεκτασιμότητα είναι μια ωραία επιλογή αν θέλετε πολλούς δυνητικούς πελάτες σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

5. Σας βοηθάει να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας

Λόγω της ταχύτητας του Google Ads, σε σύγκριση με το SEO, έχετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Επειδή θα εμφανίζονται ήδη σε μηχανές αναζήτησης, ο ιστότοπός σας θα λαμβάνει περισσότερα κλικ από τα αποτελέσματα αναζήτησης από όλες τις άλλες εταιρείες του κλάδου σας.

Τι γίνεται όμως αν είστε ανταγωνιστές χρησιμοποιείτε και το Google Ads; Δεν είναι δικαιολογία.

Σήμερα το 80% των αποτελεσμάτων αναζήτησης περιέχει πλέον τοποθετήσεις διαφημίσεων Google. Επιπλέον, αυτές οι τοποθετήσεις διαφημίσεων καλύπτουν έως και το 85% του χώρου στο επάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων. Αυτό δεν σημαίνει απλώς ότι η Google έχει μεγάλο κέρδος, αλλά δείχνει ότι το Google Ads χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερους διαφημιζόμενους. Ο μόνος τρόπος λοιπόν είναι να το χρησιμοποιήσετε και εσείς για την διαφήμιση της επιχείρησής σας.

Σχεδιάζουμε καμπάνιες για παροχή Υπηρεσιών & προώθηση E-Shop

Προωθούμε τηλεφωνικές κλήσεις & Φόρμες Επικοινωνίας

Με τις καμπάνιες δημιουργίας δυνητικών πελατών, πρωταρχικός στόχος είναι η αύξηση των τηλεφωνικών κλήσεων ή / και η αποστολή email από τους δυνητικούς πελάτες. Προσφέρουμε 3 επίπεδα υπηρεσίας για δημιουργία δυνητικών πελατών, ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας και τις προτιμήσεις στόχευσης διαφημίσεων.

 

 

Προωθούμε πωλήσεις E-Shop

Με τις καμπάνιες ηλεκτρονικού εμπορίου, πρωταρχικός στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσω του διαδικτυακού σας καλαθιού αγορών. Προσφέρουμε 3 επίπεδα υπηρεσίας για καμπάνιες ηλεκτρονικού εμπορίου ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας και τις προτιμήσεις στόχευσης διαφημίσεων.

Θέλετε και εσείς να διαφημιστείτε στην Google;

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved