Back to top
Image Alt

Social Media Μάρκετινγκ

Social Media Marketing

Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, είναι μια μορφή διαδικτυακού μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου σε δίκτυα κοινωνικών μέσων προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μάρκετινγκ και επωνυμίας σας. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως δημοσίευση ενημερώσεων κειμένου και εικόνων, βίντεο και άλλου περιεχομένου που ωθεί την αλληλεπίδραση του κοινού, καθώς και διαφημίσεις κοινωνικών μέσων επί πληρωμή.

Γνωρίζουμε καλά ότι το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ένας ισχυρός τρόπος για την επιχείρησή σας να προσεγγίσετε καινούριες προοπτικές και  νέους πελάτες.

Οι πελάτες σας έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με άλλες εταιρείες μέσω των Social Media και αν δεν μιλάτε απευθείας στο κοινό σας μέσω κοινωνικών πλατφορμών όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Pinterest, χάνετε! Χρησιμοποιούμε δυναμικό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να σας συνδέσουμε με το κοινό σας, να χτίσουμε την επωνυμία σας, να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας και να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Η διαδικασία

01

Στρατιγική Social Media

Πριν σχεδιάσουμε και δημοσιεύσουμε περιεχόμενο στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σας, το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσουμε τη στρατηγική σας για τα κοινωνικά μέσα. Ποιοι είναι οι στόχοι σας, στις οποίες πρέπει να επικεντρωθούμε οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων; Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να μοιραστούμε με το κοινό σας;
02

Σχεδιασμός & Δημοσίευση

Με την παρουσία σας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, δίνετε στην επωνυμία σας την ευκαιρία να τις ανακαλύψουν οι μελλοντικοί πελάτες σας. Επίσης, για να διασφαλίσουμε ότι μεγιστοποιείτε την προσέγγιση χρηστών, δημοσιεύουμε εξαιρετικό περιεχόμενο που αρέσει το κοινό σας, στο σωστό χρόνο και συχνότητα.
03

Ακούμε και Αλληλεπιδρούμε

Καθώς η επιχείρησή σας και η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται, αυξάνονται επίσης οι συζητήσεις και οι αναζητήσεις για την εταιρεία σας. Οι χρήστες θα σχολιάσουν τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα σας επισημάνουν στις σελίδες τους ή θα σας στείλουν άμεσα μηνύματα.
04

Ανάλυση & Αναφορά

Για να λάβουμε πιο αναλυτικές πληροφορίες και να συγκρίνουμε τα αποτελέσματα σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, χρησιμοποιούμε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων ανάλυσης των κοινωνικών μέσων που αλληλεπιδρά η επιχείρησή σας, ώστε να έχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεων.
05

Στοχευμένη Διαφήμιση

Οι διαφήμιση σας στα Social Media σας επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό πέρα από τους ακόλουθους σας. Οι πλατφόρμες των Social Media είναι τόσο ισχυρές που καθορίζουμε ακριβώς σε ποιον θα προβάλλονται οι διαφημίσεις σας, βάσει των δημογραφικών στοιχείων, των ενδιαφερόντων και των συμπεριφορών τους.

Τι είναι το Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων;

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι η πράξη δημιουργίας περιεχομένου για την προώθηση της επιχείρησής σας και των προϊόντων σας σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Το μοναδικό περιεχόμενό σας πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα στην οποία κοινοποιείται για να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις μετατροπές σε αγορά και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Στα Social Media Marketing εστιάζουμε στην κάλυψη του κοινού-στόχου και των πελατών σας όπου βρίσκονται και καθώς αλληλεπιδρούν κοινωνικά μεταξύ τους και με το Brand σας.

Ας τμηματοποιήσουμε τη στρατηγική ανά πλατφόρμα:

 

Facebook

  • Χρήστες: 1,73 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες καθημερινά παγκοσμίως
  • Κοινό: Generation X και millennials
  • Bιομηχανία: B2C
  • Καλύτερο για: Διαφήμιση της εταιρικής σας ταυτότητας

Twitter

  • Χρήστες: 126 εκατομμύρια καθημερινά ενεργοί χρήστες παγκοσμίως
  • Κοινό: Κυρίως Millenials
  • Bιομηχανία: B2B και B2C
  • Καλύτερο για: Δημόσιες σχέσεις; εξυπηρέτηση πελατών

Instagram

  • Χρήστες: 1 δισεκατομμύριο μηνιαίοι ενεργοί χρήστες
  • Κοινό: Κυρίως Millenials
  • Βιομηχανία: B2C
  • Καλύτερο για: Φυσικά μέσα, παρασκήνια και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες – διαφήμιση

LinkedIn

  • Κοινό: Baby boomers, Generation X και millennials
  • Βιομηχανία: B2B
  • Καλύτερο για: σχέσεις B2B, ανάπτυξη επιχειρήσεων και απασχόλησης μάρκετινγκ

Youtube

  • Χρήστες: Πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίοι συνδεδεμένοι χρήστες παγκοσμίως
  • Κοινό: Millennials, ακολουθούμενο από το Generation Z
  • Βιομηχανία: B2C
  • Καλύτερο για: Προώθηση της επωνυμίας σας – ψυχαγωγία και βίντεο με οδηγίες

Pinterest

  • Χρήστες: 367 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως
  • Κοινό: Κυρίως Μεγαλύτεροι Millenials και νεότεροι baby boomers
  • Βιομηχανία: B2C
  • Καλύτερο για: Οπτική διαφήμιση. έμπνευση

Οφέλη του Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η εταιρεία σας πρέπει να χρησιμοποιεί Social Media Μάρκετινγκ ως στρατηγική. Δημιουργήσαμε μια λίστα με τους τέσσερις πιο σημαντικούς λόγους που πρέπει να λάβουμε υπόψη.

1. Αυξάνει το ενδιαφέρον για την επωνυμία σας

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020 περισσότερο από το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Στην πραγματικότητα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποδειχθεί ότι ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση. Η κοινωνική δέσμευση περιλαμβάνει πράγματα όπως σχόλια, επισημάνσεις “μου αρέσει”, “κοινοποιήσεις” και “αναρτήσεις”. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς βοηθούν επίσης να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας κατευθύνοντας την επισκεψιμότητα απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Αυτό το κάνουμε συμπεριλαμβάνοντας απευθείας συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας στο προφίλ, το βιογραφικό και τις αναρτήσεις σας.

 

2. Δημιουργεί δυνητικούς πελάτες και ενισχύει τις αγορές

Με την προώθηση και την κοινή χρήση των προϊόντων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βελτιώνουμε τη δημιουργία δυνητικών πελατών, ενισχύουμε τις μετατροπές και αυξάνουμε τις πωλήσεις, επειδή διαφημίζουμε σε άτομα που έχουν επιλέξει να αλληλεπιδράσουν μαζί σας ακολουθώντας τον λογαριασμό σας.

 

3. Ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες σας

Συνδέοντας και αλληλεπιδρώντας με τους ακόλουθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούμε μόνιμες σχέσεις μεταξύ αυτών και της επιχείρησής σας. Πώς το κάνουμε αυτό; Αλληλεπιδρώντας μαζί τους στις αναρτήσεις, απαντώντας στις ερωτήσεις και τα σχόλιά τους και παρέχοντάς τους κάθε βοήθεια που μπορεί να χρειαστούν.

 

4. Μαθαίνουμε από τους ανταγωνιστές

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας – είτε πρόκειται για την τακτική τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα προϊόντα που προωθούν, τις καμπάνιες που εφαρμόζουν ή το επίπεδο αλληλεπίδρασης με τους οπαδούς τους. Τέλος, ο έλεγχος των Social Media των ανταγωνιστών σας μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι το μάρκετινγκ σας ξεχωρίζει και ότι είναι μοναδικό για την επωνυμία σας.

 

 

 

Θέλετε να προωθηθείτε στα Social Media;

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved