Back to top
a

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Στη Webout, λαμβάνουμε συχνά ερωτήσεις από επιχειρήσεις σχετικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να απαντήσουμε σε κάθε ερώτηση. Θεωρήσαμε χρήσιμο να δημιουργήσουμε μια σελίδα απαντώντας σε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα σχετικά με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας.

Χρειάζομαι Ιστοσελίδα για την επιχείρησή μου;

Η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας όχι μόνο θα προσελκύσει νέους πελάτες στην επιχείρησή σας αλλά και θα ενισχύσει την αξιοπιστία σας ως νόμιμη επιχείρηση.

Να θυμάστε ότι, η ιστοσελίδα σας είναι διαθέσιμη 24/7/365 ακόμη και όταν δεν είστε ανοιχτά. Ένα website μπορεί να σας βοηθήσει να δείξετε την εμπειρία σας στο κατάλληλο κοινό και να διεκδικήσετε μια καλύτερη θέση για την επιχείρησή σας στην αγορά. Η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας θα σας εξοικονομήσει χρόνο και επιπλέον, τοποθετώντας τον εαυτό σας και θα παραμείνετε στον έλεγχο της επωνυμίας σας.

Εάν πρόκειται να κάνετε ένα πράγμα σήμερα για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να είναι πιο επιτυχημένη, αυτό είναι να επενδύσετε σε μια επαγγελματική Ιστοσελίδα που θα αντιπροσωπεύει επάξια την επιχείρησή σας.

Είναι εφικτές οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ;

Όχι μόνο οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να είναι προσιτές, αλλά συχνά προσφέρουν επίσης μια ελκυστική απόδοση επένδυσης για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα, το μάρκετινγκ περιεχομένου κοστίζει 3 φορές λιγότερο από πολλές παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ.

Επιπλέον, οι έμποροι που δημοσιεύουν με συνέπεια σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα, έχουν 13 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχουν θετική απόδοση επένδυσης. Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι η μόνη προσιτή τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρει εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI).

Συνολικά, οι τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε αισθητά το κέρδος σας. Όχι μόνο οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να είναι πιο προσιτές, αλλά συχνά προσφέρουν επίσης μια ελκυστική απόδοση επένδυσης για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Στην πραγματικότητα, το μάρκετινγκ περιεχομένου κοστίζει 3 φορές λιγότερο από κάποιες παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ.

Επιπλέον, οι έμποροι που δημοσιεύουν με συνέπεια σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο ιστολογίου έχουν 13 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχουν θετική απόδοση επένδυσης. Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι η μόνη προσιτή τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρει εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI).

Δουλεύει το Google Ads;

Η απάντηση είναι Φυσικά και ΝΑΙ!

Το Google Ads μπορεί να λειτουργήσει για σχεδόν οποιαδήποτε επιχείρηση: μικρή, μεσαία ή μεγάλη.

#Επιχείρημα N1: “Το Google Ads είναι πολύ ακριβό!”

Ναι, το Google Ads θέλει ένα καλό Budget εκκίνησης και συχνά όταν ξεκινούν οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να μην διαθέτουν όλο το Budget στα σωστά μέρη, αφήνοντάς τους με μια αρχική απώλεια χρημάτων  στην πλατφόρμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι όλα τα κανάλια μάρκετινγκ κοστίζουν χρήματα. το ερώτημα είναι εάν κερδίζετε από την απόδοση αυτής της επένδυσης.

 

#Επιχείρημα N2: “Έχουμε τέλειο SEO, επομένως δεν χρειάζεται να πληρώνουμε για κλικ”

Οι τελευταίες μελέτες υποστηρίζουν το γεγονός ότι η πληρωμένη αναζήτηση συμπληρώνει το καλό SEO και αυξάνει τη συνολική κερδοφορία. Επιπλέον, όταν θέλετε να στοχεύσετε νέες λέξεις-κλειδιά στην οργανική αναζήτηση, μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για την κατάταξη του περιεχομένου σας – και μερικές φορές, δεν το κάνει ποτέ. Ωστόσο, μπορείτε να στοχεύσετε νέες λέξεις-κλειδιά με τα Google Ads αμέσως και, στη συνέχεια, να προσδιορίσετε πολύ γρήγορα αν είναι χρήσιμες και επικερδείς λέξεις-κλειδιά για εσάς.

Επίσης, διαφορετικοί τύποι λέξεων-κλειδιών με διαφορετικά επίπεδα στην πρόθεση οδηγούν σε διαφορετική συμπεριφορά αναζήτησης. Το SEO είναι ιδανικό για ενημερωτικές αναζητήσεις και στην κορυφή της επισκεψιμότητας διοχέτευσης, αλλά τα ερωτήματα αναζήτησης με υψηλή εμπορική πρόθεση τείνουν να προσφέρουν πολύ διαφορετικά αποτελέσματα αναζήτησης με πολύ περισσότερες διαφημίσεις – μερικές φορές τίποτα άλλο παρά διαφημίσεις στο επάνω μέρος της Google.

Για αυτούς τους τύπους λέξεων-κλειδιών υψηλής πρόθεσης, υψηλής μετατροπής, οι διαφημίσεις συχνά κλέβουν τα περισσότερα κλικ. Οι χρήστες ενδέχεται να μην φτάσουν ποτέ στο οργανικό αποτέλεσμα στο κάτω μέρος της σελίδας.

 

 

Λοιπόν… Λειτουργεί το Google Ads;

Ναι, το Google Ads λειτουργεί. Το Google Ads είναι μια προσιτή μορφή διαφήμισης που επιτρέπει τη στόχευση κατάλληλων προοπτικών εντός της αγοράς και εάν διαχειρίζεται σωστά, μπορεί να προσφέρει ισχυρή απόδοση επένδυσης (ROI), βοηθώντας σας να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας. Ακόμα κι αν η διαδικτυακή παρουσία σας από το SEO είναι εξαιρετική, η έρευνα δείχνει ότι η προσθήκη διαφημίσεων στο Google Ads παράγει σημαντικά περισσότερα κλικ από την αναζήτηση.

Πόσο συχνά πρέπει να ενημερώνω & να αναβαθμίζω την ιστοσελίδα μου;

Οι ιστοσελίδες που παραμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς ενημερώσεις και νέο περιεχόμενο είναι απίθανο να αποδώσουν καλά ή να υποστηρίξουν χρήσιμους στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν και ένας στατικός ιστότοπος χαρακτηρίζεται τεχνικά ως ιστοσελίδα, πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ένα ψηφιακό φυλλάδιο που προσελκύει ελάχιστους ή καθόλου δυνητικούς πελάτες.

Τι είναι το SEO και γιατί είναι σημαντικό;

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία χρήσης τακτικών εντός και εκτός ιστοσελίδας για να βοηθήσετε στην παρουσίαση του περιεχομένου σας από τις μηχανές αναζήτησης. Εάν το SEO γίνει με την σωστή δομή και σειρά, η πρακτική αυξάνει την ποσότητα και την ποιότητα της επισκεψιμότητάς σας. Η πλειονότητα της διαδικτυακής επισκεψιμότητας δημιουργείται από αναζήτηση και εκείνες που προέρχονται μέσω αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο βαθμό εμπορικής πρόθεσης από τα περισσότερα άλλα κανάλια.

Γιατί είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποια κανάλια πρέπει να χρησιμοποιώ;

Οι πιθανότητες  το κοινό σας είναι ενεργό σε ένα ή περισσότερα από τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα όπου δισεκατομμύρια άνθρωποι περνούν χρόνο καθημερινά, είναι υψηλές. Οι επωνυμίες που κατανοούν τη δύναμη του μάρκετινγκ μέσω των καναλιών μαζικής ενημέρωσης και δεσμεύουν πόρους σε αυτό μπορούν να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες, να αυξήσουν τις πωλήσεις, να δημιουργήσουν πιστότητα και να κερδίσουν υποστηρικτές.

Σκεφτείτε πρώτα τα κορυφαία Social Media όσον αφορά τους ενεργούς χρήστες: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και Pinterest. Καθορίστε πού ξοδεύει το κοινό σας το χρόνο του. Ερευνήστε τα δημογραφικά στοιχεία και τα πρότυπα συμπεριφοράς των χρηστών και σκεφτείτε τον τύπο του περιεχομένου που θα μοιραστείτε.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να δείτε τα αποτελέσματα;

Τα προγράμματα ψηφιακού μάρκετινγκ επί πληρωμή θα πρέπει να δημιουργούν αποτελέσματα αμέσως. Από την άλλη πλευρά, προγράμματα όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, η δημιουργία λιστών email και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης απαιτούν επιμονή και υπομονή. Μπορεί να δείτε κάποια αποτελέσματα μέσα σε λίγους μήνες. Ωστόσο, είναι πιθανό να είναι έξι μήνες έως ένα έτος προτού συνειδητοποιήσετε ορισμένους από τους στόχους επισκεψιμότητας και μετατροπής.

Είμαι Startup και έχω περιορισμένο προϋπολογισμό, τι μπορώ να κάνω;

Πρέπει να είστε σε θέση να δώσετε μια ένδειξη του προϋπολογισμού σας για να ξέρετε τι είναι εφικτό, διαφορετικά δεν πρέπει να περιμένετε κάποιος να σας δώσει ένα σχέδιο δράσης, όταν υπάρχει κίνδυνος να γυρίσετε και να πείτε ότι δεν έχετε τον προϋπολογισμό γι ‘αυτό. Ο χρόνος σας και ο χρόνος μας είναι περιορισμένος, ας το χρησιμοποιήσουμε με σύνεση.

Καταλαβαίνουμε ότι όλα μπορεί να σας φαίνονται βουνό, αλλά παίρνεις πάντα αυτό που πληρώνεις, εάν επενδύσετε ένα πολύ χαμηλό ποσό, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να καταλήξετε να ξοδέψετε περισσότερα μακροπρόθεσμα, καθώς ίσως χρειαστεί να διορθώσετε τα πράγματα αργότερα ώστε να δουλέψουν.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχεται;

Οι εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ παρέχουν πολλές υπηρεσίες για διάφορες διαδικτυακές δραστηριότητες, όπως Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO), Μάρκετινγκ περιεχομένου (Blogging & Article Writing), Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, Μάρκετινγκ Pay-Per-Click (PPC), Παραγωγή βίντεο, Σχεδιασμός Ιστοσελίδας / Ανάπτυξη Μικρών Ιστοτόπων, Branding & Φιλοξενία Ιστοσελίδων.

Παρέχει η εταιρεία σας Συμβουλευτικές Υπηρεσίες;

“Είμαστε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ που παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ 360 μοιρών, μπορούμε να παρέχουμε συμβουλευτική υπηρεσία SEO για τον ιστοσελίδα σας. Καθώς περίπου το 72% πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google σχετικά με τα ερωτήματα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να παρουσιάσετε τον σωστό τύπο περιεχομένου στα σωστά άτομα την κατάλληλη στιγμή.

Μπορούμε να κάνουμε μια λεπτομερή ανάλυση της ιστοσελίδας σας, έλεγχο backlink, αξιολόγηση UX και να αναπτύξουμε μια προσαρμοσμένη στρατηγική SEO για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων. ”

Γιατί είναι σημαντικό το μάρκετινγκ περιεχομένου;

Οι καταναλωτές συναντούν οπουδήποτε στο  από 4000 έως 10.000 διαφημίσεις κάθε μέρα. Αυτή η υπερβολική ποσότητα μηνυμάτων μάρκετινγκ και διαφημίσεων έχει ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μην εφιστούν την προσοχή τους σε καμία από τις περισσότερες διαφημίσεις. Μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αναβαθμίσει την επωνυμία σας και να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών, να φέρει δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσει εμπιστοσύνη.

Πώς συνδέεται το ψηφιακό μάρκετινγκ με το Branding;

“Branding = Κατανόηση της επιχείρησής σας”

Π.χ. Ποιοι είμαστε? Ποιους εξυπηρετούμε; Πώς είμαστε διαφορετικοί; Τι προβλήματα επιλύουμε για τους πελάτες μας; Πράγματα όπως η στρατηγική επωνυμίας, τα λογότυπα, τα σχέδια χρωμάτων, τα μηνύματα και η διατήρηση της εργασίας είναι όλα μέρος της εταιρικής σας ταυτότητας.

Μάρκετινγκ = Κατανόηση του πελάτη σας

Η έρευνα αγοράς, η ανάπτυξη προϊόντων, οι τιμές, η υποστήριξη πελατών, οι ιστότοποι, τα φυλλάδια, τα κοινωνικά μέσα, το SEO, η δημοσιότητα, οι δημόσιες σχέσεις, ο προγραμματισμός εκδηλώσεων, το blogging, η προσέγγιση της κοινότητας κ.λπ., είναι όλα υποσύνολα του μάρκετινγκ.

Το κοινό πράγμα μεταξύ επωνυμίας και μάρκετινγκ είναι να συνδεθείτε με το σωστό κοινό με διαφορετικούς τύπους περιεχομένου. ”

Είναι χρήσιμο το βίντεο σε ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ;

“Το μάρκετινγκ βίντεο είναι χρήσιμο σε ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ, καθώς μπορεί να αυξήσει την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τις ανοιχτές τιμές και τις μετατροπές, να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών και πολλά άλλα.

Μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας οικονομικά μέσω του μάρκετινγκ βίντεο σε πλατφόρμες όπως το YouTube. ” Το μάρκετινγκ βίντεο σάς βοηθά να δημιουργήσετε ένα βίντεο για διαφορετικούς σκοπούς, όπως επωνυμίας και προωθήσης.

Ανάλογα με τον τύπο καμπάνιας, μπορείτε να σχεδιάσετε διαφορετικές στρατηγικές. Η δημιουργία βίντεο περιλαμβάνει βίντεο πραγματικής ζωής, βίντεο 360 μοιρών, βίντεο γραφήματος, κινούμενο βίντεο κ.λπ.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των οργανικών κατατάξεων και του Google Ads;

Οι οργανικές κατατάξεις αναφέρονται σε αυτές που δημιουργούνται ως αποτέλεσμα της φυσικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Με άλλα λόγια, η ιστοσελίδα σας δημιούργησε επισκεψιμότητα με βάση τις υπηρεσίες που προσφέρει, την ελκυστικότητα του τίτλου και της μετα-περιγραφής του, την αναγνώριση της επωνυμίας που έχετε δημιουργήσει, την εφαρμογή της τακτικής SEO.

Αντίθετα, το Google Ads είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που οι επιχειρήσεις πληρώνουν για την προβολή διαφημίσεων για την ιστοσελίδα τους.

Αυτές οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στην επάνω ή στην πλευρική γραμμή μιας σελίδας αποτελεσμάτων και θα υποδεικνύουν ότι δεν είναι οργανικές. Ωστόσο, το Google Ads δεν πρέπει να απορριφθεί. Τα Google Ads είναι ένα καλό εργαλείο για τη στόχευση ειδών κοινού βάσει συγκεκριμένων αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών και λειτουργεί μόνο με βάση την πληρωμή ανά κλικ.

Get in touch





    Follow us

    Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved