Διασύνδεση γέφυρας ERP με E-shop
Αυτοματοποιούμε για εσάς όλες τις διαδικασίες και ενημερώσεις που πραγματοποιείτε στο Ε-Shop σας, συνδέοντας το Ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την γέφυρα ERP που συνεργάζεστε.
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι η συχνή ενημέρωση του αποθέματος των προϊόντων. Η καθημερινή ενημέρωση και αλλαγή των τιμών και των αποθεμάτων σε ένα E-Shop με μεγάλο όγκο προϊόντων έχει ως αποτέλεσμα την κακή διαχείριση του αποθέματος και την λανθασμένη ενημέρωση τους. Λόγω του ότι το E-Shop είναι ένα κατάστημα ανοιχτό 24/7, είναι συχνό φαινόμενο οι επισκέπτες-πελάτες να προσθέτουν στο καλάθι τους προϊόντα που δεν υπάρχουν πια στο απόθεμά σας, λόγω του ότι δεν έχετε προλάβει να ενημερώσετε το προϊόν και να σας φέρνει στην δύσκολη θέση να εξηγήσετε στον πελάτη σας ότι δεν διαθέτετε πια αυτό που επέλεξαν.
Τα φαινόμενα αυτά δημιουργούν κακή φήμη για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση του τζίρου σας.
Οφέλη της διασύνδεσης του Eshop με το ERP σας
Αύξηση Παραγωγικότητας
Πραγματοποιώντας διασύνδεση του eshop σας με το ERP μέσω γέφυρας, αυτοματοποιούμε πολύπλοκες και χρονοβόρες εργασίες διαχείρισης όπως η ενημέρωση διαθεσιμότητας και η δημιουργία παραγγελιών στο ERP από τους χρήστες. Με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μειώνονται τα λειτουργικά σας έξοδα και περιορίζεται η πιθανότητα σφαλμάτων.Λήψη Δεδομένων σε πραγματικό χρόνο
Συνδέοντας το Ηλεκτρονικό σας κατάστημα με το ERP επιτυγχάνουμε τα δεδομένα να μεταφέρονται σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας έτσι στους πελάτες τις απαραίτητες πληροφορίες όπως η διαθεσιμότητα των προϊόντων και τα στάδια εξέλιξης της παραγγελίας τους, προσφέροντας την βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης του πελάτη στο Ηλεκτρονικό σας κατάστημα.Ικανοποίηση Χρήστη
Η αμεσότητα με την οποία ο χρήστης βλέπει τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο συμβάλει στην ικανοποίηση του από τις αγορές του στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.Εσωτερική Οργάνωση
Μέσω των συστημάτων ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού θα έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής σας αφού θα λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε ενώ παράλληλα διαχειρίζεστε όλες τις λειτουργίες με εύκολους χειρισμούς από το κεντρικό σημείο ελέγχου.Κερδίστε χρόνο, χρήματα και αναβαθμίστε την εμπειρία του χρήστη στο E-Shop σας!
Βασικές Λειτουργίες & Παροχές διασύνδεσης Eshop – ERP
Συγχρονισμός αποθέματος από το ERP στο E-Shop και αντίστροφα
Μέσω της διασύνδεσης θα πραγματοποιείται αμφίδρομα και σε πραγματικό χρόνο αυτόματη ενημέρωση διαθεσιμότητας του αποθέματός σας, από το ERP στο E-Shop σας αλλά και από το E-Shop στο ERP σας.
Συγχρονισμός προϊόντων από το ERP στο E-Shop
Όλα τα προϊόντα με τις πληροφορίες τους που είναι καταχωρημένα στο ERP σας θα μπορούν να ενημερωθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με μια μόνο ενέργεια.
Συγχρονισμός Κατηγοριών από το ERP στο E-Shop
Όλες οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες που έχετε καταχωρήσει στο ERP σας θα ενημερώνονται μέσω της διασύνδεσης αυτόματα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Δημιουργία νέων πελατών από το E-Shop στο ERP
Κατά την εγγραφή κάθε νέου πελάτη στο E-Shop σας, θα δημιουργείται αυτόματα αντίστοιχος λογαριασμός με συγκεκριμένο κωδικό στο ERP σας.
Δημιουργία νέων παραγγελιών από το E-Shop στο ERP σας
Οι καινούργιες παραγγελίες που θα κάνουν οι πελάτες σας (εγγεγραμμένοι ή guest) θα καταχωρούνται και ενημερώνονται και στο ERP σας μαζί με τα στοιχεία αποστολής και πληρωμής.