Back to top
01

Social Media

Χρησιμοποιήσαμε τα Social Media, Facebook - Instagram, για να τραβήξουμε την προσοχή των Coffelovers με εκπληκτικές φωτογραφίες, Δυνατό περιεχόμενο - Bloging και επαγγελματικά βίντεο. Με την οργάνωση Giveaways, καταφέρουμε να κερδίσουμε νέους οπαδούς και να αυξήσουμε κατά 60% την αλληλεπίδραση σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Επιπλέον, χρησιμοποιήσαμε τις Διαφημίσεις Facebook & Instagram για την προώθηση και την καθιέρωση της επωνυμίας στην επαγγελματική βιομηχανία καφέ στην Ελλάδα ως εταιρεία Roastery.
02

Video Marketing

Το μάρκετινγκ βίντεο ήταν ένα απαραίτητο στοιχείο στρατηγικής για την επωνυμία. Η συμμετοχή της IL TOTO στο Coffee Festival ήταν κρίσιμη και αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα εκπληκτικό επαγγελματικό βίντεο για το σκοπό αυτό. Χρησιμοποιώντας Drone και επαγγελματικές κάμερες είχαμε ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα. Το Coffee Festival Video κέρδισε περισσότερες από 40.000 εμφανίσεις στο Facebook και η εταιρεία τράβηξε την προσοχή επαγγελματιών του κλάδου του καφέ στην Ελλάδα. Τέλος, δημιουργήσαμε 2 επαγγελματικά story telling videos με σκοπό την ενίσχυση του Brand Name.
03

Περιεχόμενο

Το Content Marketing ήταν μέρος της Ψηφιακής μας Στρατηγικής. Η ομάδα των επαγγελματιών αρθρωγράφων μας κάνει πολύ καλή δουλειά στο Coffee Blogging για το IL TOTO Roastery. Την περασμένη χρονιά καταφέρνουμε όχι μόνο να ενισχύσουμε τη μάρκα στην Αγορά του Καφέ αλλά και να δημιουργήσουμε μια μεγάλη κοινότητα που επισκέπτεται το Blog της ιστοσελίδας μας και μοιράζεται τα άρθρα. Το Content Marketing βοήθησε την επωνυμία να επικοινωνήσει το προϊόν της σε περισσότερα άτομα και να αποκτήσει νέους ακόλουθους.
04

Συσκευασία

Σε επικοινωνία με τον πελάτη μας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να ανανεώσουμε την εικόνα του Brand σχεδιάζοντας καινούριες συσκευασίες για τον καφέ αλλά και τις κάψουλες. Σχεδιάσαμε και δημιουργήσαμε μια Fresh συσκευασία χρησιμοποιώντας 3 εκπληκτικά χρώματα του λευκού φάσματος. Χρησιμοποιήσαμε χρώματα, σχήματα, υφές, φόρμες, εικόνες και περιεχόμενο με αρμονικό και ισορροπημένο τρόπο. Ο νέος σχεδιασμός βοήθησε τη μάρκα να ξεπεράσει και να κερδίσει νέους πελάτες και να ακολουθήσει τις τάσεις του κλάδου.

Στρατηγική Μάρκετινγκ

Η Il Toto Roastery είναι μια ανερχόμενη εταρεία καβιυρδίσματος και εμπορίου Speciality Coffee. Όταν αρχίζουμε να συνεργαζόμαστε με την επωνυμία που ζήτησαν περισσότερα από μια εταιρεία, ζήτησαν έναν ψηφιακό συνεργάτη. Πραγματοποιήσαμε ένα ειδικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρηση. Ο πρωταρχικός στόχος ήταν να καθιερωθεί η IL TOTO ως επαγγελματική καφεκοπτεία και εταιρεία στον κλάδο και να κερδίσει επίσης την προσοχή περισσότερων ανθρώπων. Το επιτύχαμε δημιουργώντας εκπληκτικό περιεχόμενο και χρησιμοποιώντας τα Social Media για να το μοιραστούμε με το κατάλληλο κοινό. Το Content Marketing βοήθησε την επωνυμία να θεωρηθεί ως επαγγελματική εταιρεία και να κερδίσει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών. Τέλος, ανανεώσαμε τη μάρκα σχεδιάζοντας νέα και φρέσκια συσκευασία.

Location

Athens, Greece

Client

IL TOTO Roastery

Date:

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved