Back to top
01

Google Ads

Ο κύριος στόχος μας στη στρατηγική Google Ads που ακολουθήσαμε για την εταιρεία ``Καραγιαννάκης`` ήταν να επανασυστήσουμε το brand στον τομέα των προκατασκευασμένων σπιτιών στην Ελλάδα. Δημιουργήσαμε μια ισχυρή καμπάνια Brand επισημαίνοντας τα βασικά πλεονεκτήματα της εταιρείας. Επιπλέον, δημιουργήσαμε μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing campaign), χρησιμοποιώντας φωτογραφίες υψηλής ποιότητας από τα ολοκληρωμένα έργα της εταιρείας. Μέσα σε 2 μήνες από τη στιγμή που δημιουργήσαμε τις καμπάνιες, τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν, αφού προσείλκυσαν νέους πελάτες.
02

Social Media

Ένα από τα κύρια στοιχεία της ψηφιακής στρατηγικής για την Εταιρεία Καραγιαννάκης, είναι το Social Media Marketing. Χρησιμοποιήσαμε τα Social Media όχι μόνο για την προώθηση της επωνυμίας αλλά και για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης της εταιρείας με την κοινότητα και τους πιθανούς πελάτες.
Έχουμε επιλέξει να χρησιμοποιούμε εικόνες υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένων έργων. Επικεντρωνόμαστε στην δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό που αλληλεπιδρά με την εταιρεία και έχουμε καταφέραμε να διατηρήσουμε την εικόνα μιας σοβαρής και έμπειρης κατασκευαστικής εταιρείας.
03

3D Απικόνιση Σχεδίων

Σε συνεργασία με τον πελάτη μας, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε 3D Mockups ολοκληρωμένων και μελλοντικών έργων της εταιρείας.
Τα 3D Mockups είναι ιδανικά για τους πελάτες που επιθυμούν να έχουν μια εικόνα του σπιτιού τους πριν από την έναρξη της κατασκευής.
Χρησιμοποιούμε τις Τρισδιάστατες Δημιουργίες ως εικόνες στην καμπάνια προβολής του Google Ads.
Έτσι, αναδεικνύουμε τη δυναμική της εταιρείας και να κεντρίζουμε το ενδιαφέρον του κοινού - στόχου.
Η ομάδα των γραφιστών μας κατασκευάζει υψηλής ποιότητας 3D Mockups για την Εταιρεία τονίζοντας τα μέρη κάθε κατασκευής που είναι τα πιο σημαντικά.
04

Ιστοσελίδα

Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε μια νέα ιστοσελίδα. Επιλέξαμε ένα ισχυρό πρότυπο για το καινούριο Site που αντιπροσωπεύει τη δυναμική της εταιρείας και αναδεικνύει τον επαγγελματισμό της. Ακολουθήσαμε minimal γραμμές για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας και επιλέξαμε τους χρωματικούς τόνους που έχουν επιλεχθεί για το λογότυπο. Για να επιτύχουμε τους στόχους μας, χρησιμοποιήσαμε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας στη νέα ιστοσελίδα και φυσικά το κατάλληλο περιεχόμενο. Οι επαγγελματίες copywriters μας έγραψαν περιεχόμενο SEO, το οποίο ενίσχυσε την εμφάνιση της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Digital Marketing Strategy

Η εταιρεία Προκατ Καραγιαννάκης είναι μια από τις καλύτερες και παλαιότερες εταιρείες στον τομέα των προκατασκευασμένων σπιτιών στην Ελλάδα. Η κατάσταση που αντιμετωπίσαμε όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το συγκεκριμένο project ήταν να αποκαταστήσουμε την φήμη της επωνυμίας στην αγορά. Σε συνεργασία με τον πελάτη μας, δημιουργήσαμε μια εξατομικευμένη ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων μας.
Με το σχεδιασμό του νέου ιστότοπου, τη διαφήμιση της Επιχείρησης στο Google Ads και την προώθησή του μέσω των Social Media, προσπαθούμε να προσελκύσουμε περισσότερους ανθρώπους με την εταιρεία και φυσικά να προσελκύσουμε περισσότερους πιθανούς πελάτες να αλληλεπιδράσουν με αυτήν.

Τοποθεσία

Αθήνα, Ελλάδα

Πελάτης

Β. Καραγιαννάκης Προκατασκευασμένα

Date:

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved