Back to top

Σχετικά με το Project

01

Κατασκευή Eshop OpenCart

Για την κατασκευή του Oraiomarket.gr, επιλέξαμε την πλατφόρμα Opencart. Πρόκειται για μια πλατφόρμα CMS με πολλές δυνατότητες και λειτουργίες όσον αφορά στον αριθμό των προϊόντων και την ευχρηστία του Eshop. To Oraiomarket.gr έχει συνολικά 7.000 προϊόντα μέσα στα οποία περιλαμβάνονται και ζυγιζόμενα, όπως μπαστούνια τυριού, φρούτα και λαχανικά. Μια από τις πολλές λειτουργίες που διαθέτει το Eshop είναι και η δυνατότητα αγοράς των ζυγιζόμενων προϊόντων με γραμμάρια και σε μορφή φέτας, κομματιού και τριμμένου. Το oraiomarket.gr είναι ένα εύχρηστο eshop με πολλαπλές λειτουργίες, γρήγορο και αποδοτικό για τον πελάτη μας.
02

Σύνδεση Eshop με ERP Megasoft

Μια σημαντική εργασία που πραγματοποιήσαμε στο Eshop oraiomarket.gr είναι η δημιουργία γέφυρας για την σύνδεση του Eshop με το ERP πρόγραμμα Megasoft του πελάτη. Μέσω της σύνδεσης που πραγματοποιήσαμε, καταφέραμε να αυτοματοποιήσουμε όλες τις διαδικασίες και ενημερώσεις που πραγματοποιεί ο πελάτης μας στο Eshop του. Συγκεκριμένα, μέσω της σύνδεσης γίνεται συγχρονισμός του αποθέματος, των προϊόντων, των κατηγοριών, των πελατών και των παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο. Η αμεσότητα με την οποία βλέπει ο χρήστης τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο συμβάλ λει στην ικανοποίησή του, η οποία τον οδηγεί να γίνει τακτικός πελάτης.
03

Δυνατότητα Αγοράς Με γραμμάρια

Ένα από τα πιο δύσκολα τεχνικά κομμάτια στην κατασκευή του Eshop, που καταφέραμε να ολοκληρώσουμε με επιτυχία, αποτέλεσε η δημιουργία δυνατότητας αγοράς των ζυγιζόμενων προϊόντων με γραμμάρια. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα, για παράδειγμα, να αγοράσει τυρί σε μορφή για φέτες του τοστ, τριμμένου και κομματιού. Το Oraiomarket.gr είναι ένα από τα 3 Eshop supermarket στην Ελλάδα, αυτήν την στιγμή, που παρέχουν αυτήν την δυνατότητα στον πελάτη τους.
04

Δυνατότητα Χρήσης Bonus Card

Μέσα στις εργασίες που πραγματοποιήσαμε για την κατασκευή του Eshop oraiomarket.gr είναι και η δυνατότητα της χρήσης Bonus Card του πελάτη κατά την διάρκεια των αγορών του στο Eshop. Ο κάθε πελάτης που διαθέτει Bonus Card του Supermarket Oraiomarket μπορεί να συμπληρώσει τον αριθμό της κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και να ενημερωθεί αυτόματα η κάρτα του με τους Bonus Πόντους που προστίθενται ή αφαιρούνται για την εκάστοτε αγορά.
05

Εξυπηρέτηση Περιοχής μέσω Τ.Κ.

Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δει εάν εξυπηρετείτε η παράδοση των προϊόντων στην περιοχή του, πριν την έναρξη των αγορών του, συμπληρώνοντας το Τ.Κ. της περιοχής του στο ειδικό πεδίο που εμφανίζεται κατά την είσοδό του στο Eshop. Η συγκεκριμένη λειτουργία συμβάλει στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην συνολική του εμπειρία από το Eshop και κατ’ επέκταση την επιχείρηση.
06

Αγορά Προϊόντων σε Combo Boxes

Μια λειτουργία που υπάρχει σε ελάχιστα Eshop στην Ελλάδα είναι η δυνατότητα δημιουργίας Combo Boxes με συνολική έκπτωση. Επεξηγηματικά, έχουμε δημιουργήσει, σε συνεργασία με τον πελάτη μας, θεματικά Combo Boxes τα οποία αποτελούνται από διάφορα προϊόντα και όταν ο πελάτης επιλέγει το Combo που του αρέσει όλα τα προϊόντα προστίθενται στο καλάθι με μια συνολική έκπτωση. Η τεχνική δυσκολία στην προκειμένη περίπτωση, που καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε, ήταν να μην επηρεάζουν τα Combos το απόθεμα του Eshop και το σύνολο του τελικού καλαθιού.

Σημαντικές Λειτουργείες

Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Tο Supermarket Oraiomarket.gr είναι μια επιχείρηση με αφιέρωση στην υψηλότερη ποιότητα ικανοποίησης των πελατών με μια αίσθηση ζεστασιάς, φιλικότητας, ατομικής υπεριφάνειας και επιχειρηματικότητας. Το E-shop διαθέτει περισσότερα από 7.000 διαθέσιμα προϊόντα θέλοντας να εισέλθει δυναμικά στον κλάδο των Supermarket μέσω ενός σύγχρονου και αποδοτικού Eshop.

Ξεκινήσαμε την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ δημιουργώντας καμπάνιες Facebook και Instagram ώστε να προωθήσουμε τόσο το καινούργιο Eshop της επιχείρησης όσο και τις μηνιαίες προσφορές του Supermaket. Οι διαφημίσεις έχουν σχεδιαστεί με εντυπωσιακά γραφιστικά με σκοπό να ανανεωθεί η ηλικιακή κλίμακα των αγοραστών της επιχείρησης και στοχεύουν σε κοινό που μπορεί να εξυπηρετηθεί από την επιχείρηση εντός Αττικής.

Δημιουργήσαμε επίσης καμπάνια Remarketing στα Google Ads με σκοπό να στοχεύσουμε στο κοινό που έχει επισκεφτεί το Eshop μέσω των διαφημίσεων (Facebook, Instagram) αλλά δεν ολοκλήρωσε κάποια αγορά. Ο στόχος της Remarketing Campaing είναι τόσο η επαναληψιμότητα του Logo, με βραχυπρόθεσμό στόχο την εδραίωση της επιχείρησης στην αγορά ως ένα δυνατό Brand Supermarket, όσο και η προσέλκυση των επισκεπτών με σκοπό να γίνουν πελάτες.

Location

Athens, Greece

Date:

Group 25
Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved