Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Social Media   /  Facebook: 5 Λόγοι να διαφημιστείτε στο Facebook
webout diafimisi sto facebook

Facebook: 5 Λόγοι να διαφημιστείτε στο Facebook

Facebook Ads

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να αποτελούν μέρος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ κάθε εταιρείας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιράζεστε περιεχόμενο, να δημιουργείτε συνδέσμους και να κερδίζετε πελάτες. Ωστόσο, χάνετε το πλήρες δυναμικό των κοινωνικών μέσων εάν το χρησιμοποιείτε μόνο για οργανικές διαφημίσεις.

Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων σάς επιτρέπουν να προσεγγίζετε το κοινό σας ακόμα πιο συχνά, συχνά με χαμηλό κόστος. Στη συνέχεια, μπορείτε να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε ακόλουθους και να τους επαναπροσεγγίσετε.

Ωστόσο, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε σωστά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει μια κοινωνική πλατφόρμα όπου πρέπει να διαφημίσετε σίγουρα:Το  Facebook.

Το Facebook είναι μακράν το πιο δημοφιλές μέσο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους διαφημιζόμενους για πολλούς λόγους. Δεν είναι τυχαίο ότι περίπου 1,62 δισεκατομμύρια άνθρωποι το χρησιμοποιούν καθημερινά.

Παρακάτω θα βρείτε 5 λόγους για τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Facebook για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας

 

1. Το κοινό σας χρησιμοποιεί το Facebook

Τα άτομα που θέλετε να στοχεύσετε όχι μόνο έχουν λογαριασμούς Facebook, αλλά περνούν κατά μέσο όρο 40 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα. Περισσότεροι από 2.000.000.000 χρήστες έχουν λογαριασμό και 1.550.000.000 πρόσβαση στην πλατφόρμα κάθε μήνα.

 

2. Μπορείτε να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό

Το Facebook διαθέτει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τους χρήστες του. Μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε στοχεύοντας μόνο τα άτομα που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

Η πλατφόρμα σάς επιτρέπει να καθορίσετε κριτήρια όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία, τίτλος εργασίας, οικογενειακή κατάσταση και ενδιαφέροντα. Έχετε επίσης την επιλογή φιλτραρίσματος μέσω συνδέσμων (για παράδειγμα, φίλων χρηστών που ήδη αρέσουν στη σελίδα σας) και της συμπεριφοράς τους, η οποία περιλαμβάνει πρόσφατες αγορές και συμβάντα ζωής.

Μια άλλη επιλογή στόχευσης είναι να χρησιμοποιήσετε παρόμοιο κοινό. Αποτελούνται από χρήστες παρόμοιους με το τρέχον κοινό σας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να μαντέψετε δημογραφικά στοιχεία εάν δεν έχετε αυτές τις πληροφορίες.

 

 

3. Remarketing!!

Ένας άλλος τρόπος προσέγγισης χρηστών είναι ο επανασχεδιασμός. Αυτό σας επιτρέπει να στοχεύσετε χρήστες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας, χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για κινητά ή σας παρείχαν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Καθώς είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να λάβουν προνόμια περιεχομένου, να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση ή να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

 

4. Η διαφήμιση υποστηρίζει την οργανική προσέγγιση χρηστών

Η πληρωμή για διαφημίσεις μπορεί να συμπληρώσει και να μπουστάρει την οργανική στρατηγική σας, ειδικά όταν πληρώνετε για να ενισχύσετε τις αναρτήσεις. Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό όταν σκεφτείτε προσεκτικά σχετικά με τις αναρτήσεις που θα μετατρέψετε σε διαφημίσεις.

Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις σας δίνουν την ιδανική ευκαιρία να στοχεύσετε συγκεκριμένους χρήστες που βρίσκουν σχετική ανάρτηση. Είναι πιθανό ένα ποσοστό αυτών των χρηστών να μοιραστεί την ανάρτηση. Δηλαδή, το περιεχόμενό σας θα είναι ορατό σε περισσότερους χρήστες, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε για πρόσβαση.

Ένας άλλος τρόπος χρήσης διαφημίσεων είναι η πρόσβαση σε άτομα που θα επωφεληθούν από την παρακολούθηση της σελίδας σας. Για αυτό, πρέπει να προωθήσετε τις θέσεις σας με κορυφαία απόδοση. Φυσικά, ο στόχος μιας διαφημιστικής στρατηγικής δεν πρέπει ποτέ να είναι απλώς να συγκεντρώσετε περισσότερες επισημάνσεις “μου αρέσει” στη σελίδα σας.

Ωστόσο, εάν στοχεύετε συναφή δημογραφικά στοιχεία, θα λάβετε επισημάνσεις “μου αρέσει” από χρήστες που θα συνεχίσουν να αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις σας. Μόλις αυτοί οι χρήστες συμπαθούν τη σελίδα σας, θα βρείτε όλο αυτό το περιεχόμενο οργανικά.

 

5. Οι διαφημίσεις είναι εύκολο να δημιουργηθούν

Το Facebook διευκολύνει τη δημιουργία μιας διαφήμισης, λαμβάνει μέτρα όπου επιλέγετε τον τύπο της διαφήμισης. Μπορείτε να ορίσετε όχι μόνο το κοινό σας, αλλά και τον προϋπολογισμό και το πρόγραμμά σας.

Ωστόσο, παρά τη διαδικασία είναι απλή, είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία μορφών διαφήμισης, παράδοσης και επιλογών υποβολής προσφορών.

Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις Facebook χρησιμοποιούν ένα μοντέλο πληρωμής με κλικ, όπως και οι περισσότερες διαδικτυακές διαφημίσεις. Αλλά οι χρεώσεις ανά εμφάνιση, η πληρωμή ανά στοιχείο ή η πληρωμή ανά ενέργεια είναι επίσης επιλογές.

 

Έτσι, η διαφήμιση στο Facebook είναι ένας απαραίτητος τρόπος για να επεκτείνετε τον αντίκτυπό σας στην κοινωνική πλατφόρμα. Επιπλέον, οι διαφημίσεις Facebook διαδραματίζουν ρόλο στο συνολικό ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυξάνει την προβολή της επωνυμίας σας, προσελκύει πιθανούς πελάτες. Μερικές φορές μετατρέπει τους χρήστες σε πελάτες.

 

 

 
Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved