Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Social Media   /  Tik Tok: Δημιουργήστε βίντεο, όχι απλά διαφημίσεις!
tik tok for businesses

Tik Tok: Δημιουργήστε βίντεο, όχι απλά διαφημίσεις!

Tik Tok: Τί χρειάζεται να γνωρίζετε

Πριν από μερικά χρόνια, ίσως σκεφτόσασταν ότι το Tik-Tok θα είναι μια ακόμα ψηφιακή φούσκα καταδικασμένη να σκάσει μετά από λίγο καιρό. Ωστόσο, τώρα μάλλον καταλαβαίνετε ότι η σκέψη σας αυτή αποδείχτηκε λάθος!

Το Tik Tok αποτελεί το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο και ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις για τον Φεβρουάριο του 2020. Σήμερα, η εφαρμογή μετρά πάνω από 2 δισεκατομμύρια λήψεις και περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Το βασικότερο στοιχείο του Tik Tok δεν είναι άλλο από το βίντεο ενώ η πλατφόρμα δίνει η δυνατότητα στους χρήστες της να εκφραστούν με δημιουργικό και συχνά ακραίο τρόπο. Πολλές επιχειρήσεις έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να προσεγγίσουν και να συνδεθούν με ένα μεγαλύτερο κοινό και να αυξήσουν την εταιρική τους αναγνωρσιμότητα.

Το Κοινό της Πλατφόρμας

Πράγματι, πολλές είναι οι συζητήσεις και οι ανησυχίες που περιστρέφονται γύρω από το βασικό κοινό του Tik Tok. Η ηλικία του μέσου χρήστη είναι από 10 έως 19 ετών. Ωστόσο, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την πολλά υποσχόμενη ομάδα των νέων από 20 έως 29 ετών που αποτελούν το 29,5% των χρηστών του Tik-Tok.

Παρόλο που το κοινό του Tik Tok είναι αναμφίβολα νέο και η εταιρεία σας μπορεί να μην στοχεύει σε αυτό, ίσως θα έπρεπε να αφιερώσετε ένα λεπτό και να σκεφτείτε μακροπρόθεσμα. Πριν σπεύσετε να κρίνετε το Tik-Tok, σκεφτείτε ότι τόσο το Facebook όσο και το Instagram χρησιμοποιήθηκαν αρχικά από εφήβους και νέους ενήλικες. Ωστόσο, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα, έτσι δεν είναι;

Αυτό που κάνει μια εταιρεία καινοτόμο είναι η ικανότητά της να βλέπει μπροστά από την εποχή της και να βρίσκεται εκεί που είναι ή πρόκειται σύντομα να βρεθεί το κοινό της.

Για τις επιχειρήσεις

Ένας επιπλέον λόγος για να αρχίσετε να σκέφτεστε την ενσωμάτωση του Tik Tok στην ψηφιακή στρατηγική σας είναι το Video Marketing, το οποίο είναι το πρωταρχικό στοιχείο της πλατφόρμας.

Τα τελευταία χρόνια, το βίντεο έχει μεταμορφωθεί στον κυρίαρχο παίκτη του ψηφιακού παιχνιδιού, οι χρήστες το αγαπούν, οι αλγόριθμοι το προτιμούν και το Tik Tok το γνωρίζει! Επιπλέον, σε πρόσφατη έρευνα, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήθελαν να δουν περισσότερο περιεχόμενο βίντεο από τις εταιρείες που ακολουθούν στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Επίσης, σε αυτό το σημείο πρέπει να σημειωθεί ότι η πανδημία επηρέασε σημαντικά την κατανάλωση βίντεο. Σε σχετική έρευνα, 96% των συμμετεχόντων απάντησε ότι ο χρόνος που αφιερώνουν σε βίντεο κατά τη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε σημαντικά. Εδώ ακριβώς είναι που έρχεται το Tik Tok με την απάντηση στις απαιτήσεις των πελατών.

Η πλατφόρμα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διευρύνουν το κοινό τους και να συνδεθούν πραγματικά με αυτό. Στην πραγματικότητα, η δημιουργία viral περιεχομένου δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη για τις εταιρείες, αφού η πλατφόρμα τους παρέχει την καταπληκτική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με ένα ευρύ κοινό και να παράγουν viral περιεχόμενο ξεκινώντας προκλήσεις #hashtag.

Εκτός από όλα τα παραπάνω, το Tik Tok έχει ενσωματώσει διαφημιστικά εργαλεία που έγιναν πρόσφατα διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά, καλώντας τις εταιρείες να αναδείξουν τη δημιουργική τους πλευρά και να διαφημιστούν σε ένα τεράστιο κοινό.

Οι διαφημίσεις του Tik Tok μπορούν να αποδειχθούν μια εξαιρετική επιλογή για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις βοηθώντας τες να προωθήσουν τη δουλειά τους, να ακολουθήσουν τις κοινωνικές επιταγές και τελικά να είναι οι ίδιες οι εταιρείες αυτές που θα δημιουργήσουν τις τάσεις της εποχής τους.

Ωστόσο, ακόμη και οι επιχειρήσεις που δεν ενδιαφέρονται ή δεν είναι ακόμα έτοιμες να χρησιμοποιήσουν τις διαφημίσεις του Tik Tok, μπορούν πάντα να κάνουν τη διαφορά στην πλατφόρμα χρησιμοποιώντας μόνο ένα smartphone και μια πρωτότυπη ιδέα.

Κατακλείδα

Τελικά, αυτό που πρέπει να θυμάστε όταν σκέφτεστε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, είναι να παραμείνετε πιστοί στους επιχειρηματικούς σας στόχους και στο σκοπό της εταιρείας σας. Όταν το περιεχόμενό σας είναι πρωτότυπο, το κοινό σας το αντιλαμβάνεται και το αναγνωρίζει.

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved