Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Social Media   /  Gamification: Πως να το χρησιμοποιείσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ
Gamification marketing

Gamification: Πως να το χρησιμοποιείσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ

Το Gamification είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο που αντιπροσωπεύει μια εντελώς νέα κατεύθυνση για την επίτευξη των στόχων που έχετε θέσει για την εταιρεία σας. Όμως, οι μικρές επιχειρήσεις το αποφεύγουν λόγω της έμφασης που δίνεται στις μεγάλες, παγκόσμιες επιχειρήσεις που αναπτύσσουν την τεχνολογία. Αυτό είναι πάρα πολύ κακό, αφού το gamification είναι ένα εργαλείο που οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να εφαρμόσουν για τη δημιουργία καινοτόμων προγραμμάτων που τους επιτρέπουν να ανταγωνίζονται με μεγάλες μάρκες.

Ορισμός

Ο απλούστερος ορισμός του gamification είναι: μια διαδικασία ενσωμάτωσης της μηχανικής του παιχνιδιού σε κάτι που υπάρχει ήδη για να παρακινήσει τη συμμετοχή, την εμπλοκή και την αφοσίωση. Αυτό μπορεί να είναι σχεδόν οτιδήποτε, από την ιστοσελίδα σας έως την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινές λειτουργίες, αφοσίωση πελατών και πολλά άλλα.

Το Gamification εισάγει στοιχεία σχεδίασης παιχνιδιών σε εφαρμογές εκτός παιχνιδιού για να τα κάνει πιο διασκεδαστικά και ελκυστικά. Χρησιμοποιεί τον ανταγωνισμό, τους πόντους, τα επιτεύγματα, τους κανόνες παιχνιδιού, την κατάσταση και την αυτο-έκφραση για να ενθαρρύνει τις δράσεις μέσω θετικών σχολίων.

 

 

Τι είναι η Μηχανική Παιχνιδιού?

Τα δομικά στοιχεία ενός παιχνιδιού ονομάζονται μηχανικοί παιχνιδιών. Και όπως ισχύει για το gamification, το σωστό σύνολο μηχανικών παιχνιδιών χρησιμοποιείται για να προσελκύσει ή να παρακινήσει τον χρήστη.

Οι ακόλουθοι 10 μηχανικοί παιχνιδιών χρησιμοποιούνται στην gamification για εφαρμογές σε διαφορετικούς συνδυασμούς για την επίτευξη του επιθυμητού στόχου. Αυτοί είναι:

  • Γρήγορη Ανατροφοδότηση
  • Διαφάνεια
  • Στόχοι
  • Εμβλήματα
  • Αναβάθμιση
  • Onboarding
  • Ανταγωνισμός
  • Συνεργασία
  • Κοινότητα
  • Πόντοι Επιβράβευσης

Πως μπορεί το Gamification να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις;

Το Gamification παρέχει αποδεδειγμένα και απτά αποτελέσματα, τα οποία μπορούν να μετρηθούν με τα εργαλεία ανάλυσης που παρέχουν οι περισσότεροι προμηθευτές. Αυτό είναι από το Bunchball.

Ωστόσο, υπάρχει επίσης ένα μειονέκτημα εάν δεν αντιμετωπιστεί σωστά. Δημιουργεί υψηλά επίπεδα προσδοκίας, τα οποία μπορούν να ευθύνονται για ένα ψεύτικο σύνολο κινήτρων. Επιπλέον, το gamification θα πρέπει να συμπληρώνει όλα τα άλλα συστήματα που έχετε στη διάθεσή σας και να μην το αντικαθιστάτε. Και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το κίνητρο πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από χρήματα Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις νέους, οι οποίοι έχουν διαφορετικά σύνολα κινήτρων από τις προηγούμενες γενιές.

Συμπέρασμα

Για να είναι επιτυχής η στρατιγική του gamification, πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη, να εκτελείται και να συντηρείται. Οι μέθοδοι πρέπει να ποικίλουν και οι πληροφορίες που παρέχει πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση όχι μόνο της επιχείρησής σας, αλλά και της ίδιας της εφαρμογής. Το Gamification δεν είναι πανάκεια που θα κάνει μαγικά τα πάντα καλύτερα. Αλλά έχει αποδειχτεί εργαλεία για τη βελτίωση του επιπέδου δέσμευσης των υπαλλήλων και οι πελάτες μπορούν επίσης να είναι διασκεδαστικοί και ελκυστικοί.

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved