Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Social Media   /  Πρoϊοντική Φωτογράφηση: Η σημασία της καλής φωτογραφίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
product photography

Πρoϊοντική Φωτογράφηση: Η σημασία της καλής φωτογραφίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαρτάται σαφώς περισσότερο από τη φωτογραφία από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα πωλήσεων. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξεφεύγει από την παραδοσιακή εμπειρία αγορών. Οι αγοραστές δεν μπορούν να ελέγξουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει πριν το αγοράσουν μέσω του διαδικτυακού καταστήματος.

Ο λόγος για τον οποίο η φωτογραφία είναι τόσο σημαντική στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι επειδή οι άνθρωποι έχουν καλύτερα οπτικά ερεθίσματα από μια απλή περιγραφή, ανεξάρτητα από το πόσο ακριβής είναι.

 

Μια φωτογραφία ενός προϊόντος για το Eshop πρέπει να πληροί τις απαιτήσεις ενός προϊόντος στο οποίο ο αγοραστής θα στηριζόταν για να το επιλέξει σε ένα φυσικό κατάστημα. Η ποιότητα της φωτογραφίας πρέπει να είναι αρκετά καλή ώστε να οδηγεί τον αγοραστή να το προσθέσει στο καλάθι αγορών. Κάθε πωλητής πρέπει να στοχεύει στο καλύτερο δυνατό προϊόν. Η παρουσίαση του προϊόντος μέσω μιας ποιοτικής φωτογραφίας επιτρέπει σε έναν λιανοπωλητή ηλεκτρονικού εμπορίου να προσθέσει αξία στο προϊόν.

 

Αλλά τι συμβαίνει όταν ένας πελάτης έρχεται αντιμέτωπος με δύο πανομοιότυπα προϊόντα, με ίδιες τιμές σε ξεχωριστούς ιστότοπους; Αυτό που ωθεί τον αγοραστή να επιλέξει το προϊόν είναι συνήθως η ποιότητα της φωτογραφίας που χρησιμοποιείται για να το επισημάνει. Από τη φύση τους, οι άνθρωποι τείνουν να επιλέγουν αντικείμενα που τους ελκύουν οπτικά. Επομένως, το συμπέρασμα είναι ότι μια καλή φωτογραφία μπορεί να δελεάσει και να “πουλήσει” περισσότερα!

 

 

Πώς μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες μιας φωτογραφίας ηλεκτρονικού εμπορίου;

  1. Μην υποτιμάτε την αξία της απλότητας. Θέλουμε τα πράγματα να φαίνονται ευάερα, κομψά και καθαρά. Ένα ισχυρό και καθαρό φωτογραφικό στυλ δημιουργεί μια δήλωση που είναι πιο δυνατή από ένα προϊόν. Μια τέτοια εικόνα μπορεί επίσης να συμβάλει στην αύξηση της αξίας των προϊόντων σας και της επωνυμίας σας στο σύνολό της.
  2. Μην ξεχνάτε το κορνιζάρισμα και το φόντο. Μια απλή ρύθμιση επιτρέπει στην εστίαση να παραμείνει στο προϊόν.
  3. Λάβετε υπόψη το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας κατά την προετοιμασία μιας φωτογραφίας προϊόντος. Οι φωτογραφίες πρέπει να ταιριάζουν με τη συνολική δομή του E-shop σας.
  4. Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν περισσότερες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Αυτό όχι μόνο κάνει το προϊόν να ξεχωρίζει καλύτερα, αλλά παρέχει επίσης τη δυνατότητα προσθήκης λεπτομερούς λειτουργίας ζουμ στην ιστοσελίδα.

 

Συμπέρασμα

Επενδύστε στη δύναμη της καλής φωτογράφισης των προϊόντων σας ως βασικό στοιχείο του προγράμματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Σκεφτείτε να βρείτε και να επενδύσετε στο έργο με έναν αξιόπιστο φωτογράφο, στον οποίο μπορείτε να περιγράψετε με σαφήνεια τις ιδέες σας για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Στη Webout αφουγκραζόμαστε το όραμά σας, τις ανησυχίες σας, τους στόχους σας και η ικανοποίησή σας γίνεται ο κύριος στόχος μας. Για αυτόν τον λόγο, παρέχουμε υψηλής ποιότητας προϊοντική φωτογράφηση προκειμένου να κάνουμε την πορεία σας προς την επιτυχία πιο σίγουρη. Συνεργαζόμαστε με κορυφαίους φωτογράφους του είδους τους. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η σωστή προώθηση του προϊόντος σας είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της επιχείρησής σας!

 

Επικοινωνήστε μαζί μας και για την φωτογράφηση των δικών σας προϊόντων!

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved