Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Μάρκετινγκ   /  5 Digital Trends που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει το 2022
digital trends 2022 by webout digital agency

5 Digital Trends που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει το 2022

Το 2022 έφτασε και τα digital trends, όπως φαίνεται, έχουν ήδη διαμορφωθεί.

Αλλαγές στον τρόπο σκέψης τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων που μέχρι χθες φάνταζαν μακρινές ή και ουτοπικές, σήμερα αποτελούν την πραγματικότητα.
Όπως είναι, βέβαια, φυσικό τα digital trends απασχόλησαν ιδιαίτερα τους ειδικούς στον τομέα του digital marketing σε παγκόσμιο επίπεδο.

Προστασία ψηφιακών δεδομένων, εταιρική οικολογική συνείδηση, δημιουργία στρατηγικών που σέβονται τη διαφορετικότητα και την συμπεριλαμβάνουν στις επικοινωνιακές
τους ενέργειες είναι μόνο μερικές από τις αλλαγές για τις οποίες πρέπει να είμαστε έτοιμοι από εδώ και στο εξής

digital trends

Ας δούμε αναλυτικά τα digital trends του 2022

#1 Αναγνωρίστε την πολυεπίπεδη ταυτότητα του κοινού

Ένας επιχειρηματίας δεν είναι μόνο επιχειρηματίας. Είναι και σύζυγος και γονιός και φίλος/η, διασκεδάζει, έχει ενδιαφέροντα και ταξιδεύει.
Θεωρητικά ήταν πάντα γνωστό, αλλά πόση σημασία έδιναν οι εταιρείες στη συνολική ταυτότητα του καταναλωτή όταν σχεδίαζαν καμπάνιες μέχρι σήμερα?

Ο καταναλωτής του 2022 έχει ανάγκη να νιώθει ότι όλα τα κομμάτια της ταυτότητας του συμπεριλαμβάνονται εξίσου στον τρόπο που τον βλέπουν τα brands.
Ο μόνος τρόπος για τις επιχειρήσεις του σήμερα να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού με το κοινό τους είναι να δημιουργήσουν καμπάνιες που είναι πραγματικά αντιπροσωπευτικές. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι κανείς δεν χαρακτηρίζεται από ένα και μόνο στοιχείο της ταυτότητας του αλλά από πολλά μικρά και εξίσου σημαντικά στοιχεία.

Τα brands χρειάζεται να βρουν τις πραγματικές ανάγκες, επιθυμίες και ενδιαφέροντα του κοινού τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο και εμπειρίες που θα συμπεριλαμβάνουν όλα τα διαφορετικά επίπεδα της ταυτότητάς τους.

#2 Δώστε Σημασία στην Προστασία Ψηφιακών Δεδομένων

Σήμερα, οι χρήστες του διαδικτύου είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τα ψηφιακά τους δεδομένα, αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά και ανησυχούν παραπάνω από ποτέ πριν στο παρελθόν.

Τί χρειάζεται να κάνουν τα brands για αυτό?

Να δημιουργήσουν στατηγικές που θέτουν πρώτο τον καταναλωτή.
Οι καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν τί γίνεται με τα δεδομένα τους αφότου πατήσουν «Αποδοχή Cookies» και οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν στο κοινό τους
αυτή την πληροφορία, εάν θέλουν να δημουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης.
Εξηγείστε στους πελάτες σας με ειλικρίνεια πότε και γιατί συλλέγεται δεδόδένα και πώς τα χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες διαφημίσεις
που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Η εμπιστοσύνη με το κοινό παίρνει χρόνο για να χτιστεί αλλά η ειλικρίνεια πάντα αποδίδει.

#3 Μείνετε Πιστοί στο brand σας

Το να γνωρίζουν το brand σας όλοι είναι εξαιρετικό αλλά το να έχετε ταυτότητα και να διαφοροποιείστε είναι σημαντικότερο!
Εάν δεν είστε κάποιο παγκόσμιο brand, σημασία δεν έχει να σας δουν όλοι αλλά να στοχεύσετε στο κοινό σας και να αποδείξετε ότι είστε αυτό που ψάχνουν.

Πώς θα το πετύχετε?

Με στοχευμένο περιεχόμενο που θα αναδεικνύει τον σκοπό και τις αξίες της επιχείρησεις σας, τα όσα σας συνδέουν με τους καταναλωτές και τα όσα σας διαφοροποιούν
από τους ανταγωνιστές σας.
Βρείτε τί είναι αυτό που σας κάνει μοναδικούς και δώστε το στο κοινό σας δημιουργώντας στοχευμένα μηνύματα και επικοινωνιακές προσπάθειες.

Αν σκεφτείτε τα μεγαλύτερα brands παγκοσμιώς, αμέσως σας έρχονται στο μυαλό συσχετισμοί και συναισθήματα. Όλα αυτά δεν γεννιούνται εν κενώ αλλά μέσω στρατηγικών που θέτουν τον σκοπό του brand στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων.

#4 Δημιουργήστε Περιεχόμενο που το κοινό θέλει να αγοράσει

Η παγκόσμια πανδημία των τελευταίων ετών έφερε αλλαγές στον τρόπο που ο κόσμος ψωνίζει αλλά και βλέπει τις αγορές ως εμπειρία.

Το 2021 οι αγορές μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 30% σε παγκόσμιο επίπεδο και νέοι διαδραστικοί τρόποι για αγορές κατευθείαν από τα social media και το YouTube εμφανίστηκαν.
Η δημιουργία περιεχομένου που τράβαει την προσοχή των χρηστών, τονίζει το brand σας, δημιουργεί συναισθήματα και δρα ως τροφή για σκέψη είναι πλέον μονόδρομος για να ανταγωνιστείτε με επιτυχία τα τόσα brands που υπάρχουν εκεί έξω και στοχεύουν στο κοινό σας.

#5 Δράστε οικολογικά

Η οικολογία αποτελεί ένα από τα digital trends που απασχολούν τον κόσμο του marketing τα τελευταία χρόνια.

Όμως, πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι στη μετα-Covid εποχή, η προστασία του περιβάλλοντος είναι μία από τις βασικές ανησυχίες των καταναλωτών.
Το κοινό περιμένει από τις επιχειρήσεις να δείξει την ίδια ενσυναίσθηση όταν πρόκειται για το περιβάλλον και να δράσει οικολογικά.
Τα brands χρειάζεται να λάβουν υπόψη αυτές τις ανησυχίες και να υιοθετήσουν στρατηγικές που να προωθούν την οικολογική συνείδηση και ενσωματώνουν την προστασία του περιβάλλοντος στις εταιρικές τους αξίες.

 

 

Στη Wordmark γνωρίζουμε ποια είναι τα digital trends!

Εμπειστευτείτε τους Ειδικούς!  Be on Top contact us.

 

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved