Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Μάρκετινγκ   /  Αξιολογήσεις Πελατών: το κλειδί για την επιτυχία
αξιολογήσεις πελατών - blogpost webout

Αξιολογήσεις Πελατών: το κλειδί για την επιτυχία

Αξιολογήσεις Πελατών: Το κοινό τις εμπιστεύεται, οι επιχειρήσεις πρέπει να τις ενθαρρύνουν.

 

αξιολογήσεις πελατών - webout

Γιατί οι αξιολογήσεις πελατών είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας?

 

Πολλές επιχειρήσεις εστιάζοντας στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους συχνά παραβλέπουν τη σημασία της αξιολόγησης από τους πελάτες τους. Έτσι, χάνουν ένα πολύτιμο feedback για τους ίδιους αλλά και ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα, για να αυξήσουν τόσο την αναγνωσιμότητα και το κύρος της επιχείρησής τους όσο και τις πωλήσεις του εκάστοτε προϊόντος ή υπηρεσίας τους.

 

Οι πιθανοί πελάτες αναζητούν τις απόψεις εκείνων που έχουν ήδη αγοράσει, όταν βρίσκονται οι ίδιοι σε έρευνα αγοράς. Μάλιστα, όση μεγαλύτερη είναι η αξία του προϊόντος / υπηρεσίας που σκέφτονται να αγοράσουν τόσο μεγαλύτερο είναι το δίλημμα στο οποίο μπαίνουν και άρα, τόσο μεγαλύτερη σημασία δίνουν στις αξιολογήσεις των υπαρχόντων πελατών της κάθε επιχείρησης.

 

Το να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του προϊόντος /υπηρεσίας από πρώτο χέρι – από ανθρώπους που έχουν ήδη αγοράσει – και όχι μόνο από διαφημιστικές καμπάνιες και πωλητές είναι αυτό που κάνει πραγματικά τη διαφορά. Σε σχετική έρευνα, 72% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι βασίζονται σε αξιολογήσεις πελατών για να αποφασίσουν, εάν θα αγοράσουν από μία επιχείρηση ή όχι ενώ το 15% δεν θα εμπιστευόταν ποτέ μία επιχείρηση χωρίς καθόλου αξιολογήσεις.

 

#4 είδη αξιολογήσεων που πρέπει να επιζητάτε για την επιχείρησή σας.

 

#1 Αξιολόγηση όλης της επιχείρησης

Αυτό το είδος της αξιολόγησης δίνει feedback για την απόδοση ολόκληρης της επιχείρησης. Οι πελάτες λαμβάνουν υπόψη διάφορους παράγοντες, όπως την εμπειρία τους στην εξυπηρέτηση, την συμπεριφορά των υπαλλήλων, τις τιμές κλπ. Έτσι, η επιχείρηση είναι σε θέση να παρατηρήσει και αποκωδικοποιήσει πώς ακριβώς την αντιλαμβάνονται οι πελάτες της, τί κάνει καλά και τί χρειάζεται βελτίωση. Από την άλλη, οι δυνητικοί πελάτες είναι σε θέση να σας γνωρίσουν και να σας εμπιστευτούν.

 

#2 Αξιολόγηση Προϊόντων

Όλοι έχουμε διαβάσει αξιολογήσεις για κινητά τηλέφωνα, ρούχα, παπούτσια, οικιακές συσκευές… και η λίστα δεν τελειώνει ποτέ!
Ακόμα κι αν η τεχνική περιγραφή που δίνει η εταιρεία σας για ένα προϊόν/ υπηρεσία είναι λεπτομερέστατή, ακόμα κι αν επισυνάπτετε πιστοποιήσεις για την αποτελεσματική λειτουργία, ο καταναλωτής πάντα θα αναζητά τη γνώμη κάποιου σαν αυτόν – με τους ίδιους προβληματισμούς και ανάγκες που λέει την άποψη του χωρίς να έχει κάτι να κερδίσει. Ακριβώς για αυτό οι προϊοντικές αξιολογήσεις πελατών είναι τόσο σημαντικές για την επιχείρησή σας.

 

#3 Συνοπτικές Αξιολογήσεις στο Website σας

Στην εποχή μας, κάθε επιχείρηση είναι συνυφασμένη με την ψηφιακή της παρουσία. Εάν ένας δυνητικός πελάτης θέλει να σας γνωρίσει, το πρώτο πράγμα που θα «σκανάρει» θα είναι το website σας. Υπάρχει καλύτερο μέρος, λοιπόν, για να δείξετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας? Οι αξιολογήσεις στο website σας θα προσθέσουν κύρος και αξιοπιστία στην επιχείρησή σας, αφού το κοινό σας θα σκέφτεται «εάν τόσοι εμπιστεύονται τη συγκεκριμένοι επιχείρηση, γιατί όχι κι εγώ»?

 

#4 Αξιολογήσεις πελατών σε άλλα websites

Αναλόγως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας, μπορείτε να λάβετε αξιολογήσεις σε διάφορα websites, όπως για παράδειγμα το Trip Advisor. Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο λογαριασμός σας στο Google my Business μπορεί να λειτουργήσει ως πόλος έλξης για αξιολογήσεις πελατών και να ενισχύσει τόσο την εταιρική εικόνα σας όσο και τις πωλήσεις σας.

 

Θετικές Αξιολογήσεις: Πώς θα βρείτε ευχαριστημένους πελάτες?

Μπορεί το να ζητήσετε από τους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν να φαντάζει απλό αλλά πόσο εύκολο είναι να ζητήσετε μία θετική αξιολόγηση?

Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται να βρείτε ευτυχισμένους πελάτες αλλά να τους δημιουργήσετε!

Δείξτε τους πόσο σας ενδιαφέρει η εμπειρία τους με την επιχείρησή σας. Μπορείτε να το πετύχετε τόσο με καμπάνια email στους πιο πολύτιμους πελάτες σας όσο και με social media posts που να ευχαριστείτε το κοινό σας για τα θετικά του σχόλια.
Όσον αφορά το Facebook, σιγουρευτείτε ότι η καρτέλα αξιολογήσεων βρίσκεται σε εμφανές σημείο στο προφίλ σας, ώστε οι ακόλουθοι σας να μπορούν εύκολα να τη βρουν, όταν την αναζητούν.

Τέλος, περιμένετε τη σωστή στιγμή για να ζητήσετε την αξιολόγηση από τους πελάτες σας. Ο καθένας θέλει ένα χρονικό διάστημα για να κατανοήσει την εμπειρία του και να μπορεί να την αξιολογήσει αντικειμενικά. Μην βιαστείτε να ζητήσετε την αξιολόγηση προτού ο πελάτης σας να έχει φτάσει σε αυτό το σημείο γιατί ενδέχεται να τον δυσαρεστήσετε.

 

Quick Tip

Ακόμα και οι αρνητικές κριτικές είναι σημαντικές και μπορούν να χτίσουν εμπιστοσύνη.

Σημασία έχει η απάντηση σας να είναι προσιτή και ανθρώπινη και να αναδεικνύει το ειλικρινές ενδιαφέρον της επιχείρησής σας προς το κοινό και τις ανησυχίες του.

 

Στη Wordmark γνωρίζουμε τη σημασία των αξιολογήσεων!

Εμπειστευτείτε τους Ειδικούς!  Be on Top contact us.

 

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved