Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Μάρκετινγκ   /  Προσωπικά δεδομένα: Η μεγάλη πρόκληση του 2022
dataprivacy

Προσωπικά δεδομένα: Η μεγάλη πρόκληση του 2022

Προσωπικά δεδομένα: το μεγάλο trend του 2022.

Τα προσωπικά δεδομένα και η σημασία της προστασία τους βρίσκονται πάντοτε στην επικαιρότητα του ψηφιακού κόσμου.

Σήμερα, οι χρήστες είναι πιο ενεργοί από ποτέ άλλοτε στο διαδίκτυο. Πέραν όλων των νέων ευκαιριών που δημιουργεί για τις επιχειρήσεις η online δραστηριότητά τους, οι ίδιοι οι χρήστες γίνονται περισσότερο επιφυλακτικοί όσων αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα.

Πρόσφατη έρευνα δείχνει, ότι το 86% των χρηστών online ανησυχούν για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων ενώ το 78% των ερωτηθέντων δηλώνει φόβους σχετικά με τα δεδομένα που συλλέγονται online.

Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι 73% των χρηστών χρησιμοποιούν online υπηρεσίες, που υπόσχονται υψηλή προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως κωδικοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και privacy-protecting μηχανές αναζήτησης.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, που οι χρήστες δήλωναν δυσαρεστημένοι με την συλλογή προσωπικών τους δεδομένων από τις εταιρείες χωρίς όμως να λαμβάνουν ανάλογα μέτρα, πλέον είναι αποφασισμένοι να δράσουν!

 

data privacy

 

Τί χρειάζεται να κάνουν οι επιχειρήσεις από πλευράς τους;

To 2022, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να εργαστούν σε στρατηγικές που θέτουν τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Σημασία, πλέον, δεν έχει μόνο η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και η διασφάλιση της αίσθησης του online καταναλωτή ότι είναι σεβαστός και ισότιμο μέλος της σχέσης του με τα brands που χρησιμοποιεί.

Επίσης, οι καταναλωτές αναζητούν επιχειρήσεις που θα τους διαβεβαιώσουν για την διαφάνεια με την οποία λειτουργούν στον ψηφιακό κόσμο και θα τους δημιουργήσουν αισθήματα ασφάλειας και σιγουριάς.

 

#Rethink.

Είναι, πλέον, καιρός οι επιχειρήσεις και οι υπεύθυνοι Marketing να επαναξιολογήσουν τις μεθόδους με τις οποίες μετρούν τα αποτελέσματά τους και προσεγγίζουν το κοινό τους.
Οι χρήστες επιθυμούν και απαιτούν να νιώθουν ότι έχουν τον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων και αυτό είναι που περιμένουν από εσάς.

 

#BuildΤrust.

Ξεκινήστε ελικρινείς σχέσεις με τους πελάτες σας σχετικα με το πώς και πότε συλλέγετε προσωπικά τους δεδομένα, πού τα χρησιμοποιείτε και γιατί. Χτίστε μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, δείχνοντάς τους ότι τα δεδομένα που συλλέγετε δημιουργούν το προσωποποιημένο περιεχόμενο που λατρεύουν να βλέπουν στο διαδίκτυο.

προσωπικά δεδομένα

 

 

Στη Wordmark γνωρίζουμε τί χρειάζεται το κοινό σας!

Εμπειστευτείτε τους Ειδικούς!  Be on Top contact us.

 

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved