Back to top

Webout Digital Marketing | Κατασκευή Ιστοσελίδων | Google Partners

  /  Μάρκετινγκ   /  Επιχειρηματική επιτυχία: 5 τρόποι να ξεχωρίσετε σήμερα
ψηφιακό marketing για την επιχειρηματική επιτυχία

Επιχειρηματική επιτυχία: 5 τρόποι να ξεχωρίσετε σήμερα

Πώς το Ψηφιακό Marketing θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει?

Είναι δεδομένο ότι η κερδοφορία είναι για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, ο κύριος στόχος που κρίνει την επιτυχία της.
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες στρέφονται στη διαφήμιση για την ενίσχυση των επικοινωνιακών τους προσπαθειών και κατ’επέκταση της επιτυχίας τους.

 

 

Ποιό είδος διαφήμισης θα σας φέρει τα έσοδα που περιμένετε?blog photo ψηφιακό Marketing

Πολλές επιχειρήσεις στρέφονται σε παραδοσιακές πρακτικές, όπως ο Τύπος, το ραδιόφωνο, διαφημιστικά φυλλάδια και κουπόνια, θεωρώντας ότι, αφού το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρουν είναι εξαιρετικό, η διαφήμιση έχει μικρότερη σημασία.

 

Είναι, όμως, έτσι στην εποχή μας?

Στην σημερινή ψηφιακή εποχή που ζούμε, οι επιλογές για τους καταναλωτές είναι αναρίθμητες. Η ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι σημαντικές αλλά προϋποθέτουν ότι το κοινό-στόχος γνωρίζει την επιχείρησή σας και έχει ήδη φτάσει στο σημείο να την εμπιστεύεται.

 

Πώς θα φτάσετε σε αυτό το σημείο?

Για να πετύχετε σήμερα, χρειάζεται να ξέρετε ακριβώς ποιο είναι το κοινό σας και να το στοχεύσετε εκεί όπου βρίσκεται, να δημιουργήσετε σχέσεις μαζί του και να το πείσετε για τους λόγους που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και σας κάνουν μοναδικούς.

 

Πώς θα βοηθήσει το Ψηφιακό Marketing σε αυτό?

 

#1 Online Παρουσία: όλοι είναι συνδεδεμένοι, γιατί όχι κι εσεις?

Σήμερα η τεράστια πλειοψηφία των καταναλωτών βρίσκεται στο διαδίκτυο, αναζητά online προϊόντα, συγκρίνει και διαβάζει κριτικές πριν προχωρήσει στις αγορές της.
Εκεί ακριβώς πρέπει να βρίσκεστε κι εσεις!
Στο διαδίκτυο, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από αυτό που θα μπορέσετε να προσεγγίσετε ποτέ με τη φυσική σας παρουσία και τις παραδοσιακές διαφημίσεις.
Η δημιουργία εταιρικου website, η ενεργή παρουσία στα social media, οι online διαφημίσεις είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους το ψηφιακό Marketing μπορεί να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και την απήχηση της εταιρείας σας αλλά και την αλλιλεπίδραση με το κοινό το οποίο στοχεύετε.

 

#2 Ψηφιακό Μαρκετινγκ: είναι αποδοτικό και μετρήσιμο

Στις παραδοσιακές διαφημίσεις, όπως είχε πει ο John Wanamaker, «το μισό ποσοστό του budget που ξοδεύεται πάει χαμένο, απλά δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιό μισό». Αντίθετα, στο ψηφιακό Marketing η απόδοση των επικοινωνιακών στραττηγικών είναι μετρήσιμες και μπορούν να βελτιστοποιηθούν κατά τη διάρκεια της καμπάνιας για να πετύχουν τη μέγιστη απόδοση και επιτυχία. Τα ψηφιακά κανάλια μας δίνουν όλα τα insights και τα δεδομένα που χρειάζονται για να αναλύσετε το κοινό της επιχείρησής σας και να χτίσετε τις στρατηγικές που θα αποφέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα. Επιπλέον, μπορείτε να θέσετε ακριβείς στόχους της κάθε καμπάνιας και να μετρήσετε τα τελικά αποτελέσματα.

 

#3 Google: ο θεός της αναζήτησης

Η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίος και όχι άδικα.
Καθημερινά όλοι αναζητάμε στη Google χιλιάδες πράγματα. Αν και οι αναζητήσεις διαφέρουν, το σίγουρο είναι ότι όλοι κοιτάμε μόνο τα πρώτα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας.
Η διαφήμιση στη Google εξασφαλίζει ότι η εταιρεία σας θα βρίσκεται ακριβώς εκεί – στα πρώτα αποτελέσματα που βλέπει ο χρήστης, όταν αναζητά κάτι που εσείς έχετε ορίσει ως σχετικό με τις παροχές σας.
Τέλειο? Και γίνεται ακόμα καλύτερο!
Για τις διαφημίσεις της Google δεν πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος βλέπει τη διαφήμισή σας, όπως θα γινόταν σε μία παραδοσιακή διαφημιστική καμπάνια, αλλά κάθε φορά που κάποιος κάνει click σε αυτή – δηλαδή δηλώνει ότι ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σας.
Μπορείτε έτσι να μετρήσετε ακριβώς τα αποτελέσματά σας, να πετύχετε τους στόχους σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με ένα καλά ρυθμισμένο budget.

 

#4 Αλληλεπίδραση με το κοινό σας: σε κάθε στάδιο του customer journey

Ως customer Journey ορίζουμε τις διαδοχικές ενέργειες του πελάτη από τη στιγμή που σκέφτεται ότι χρειάζεται ένα προϊόν/υπηρεσία έως την εμπειρία του μετά την αγορά.
Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας σε όποια φάση κι αν βρίσκεται – πριν την αγορά, κατά την αγορά, μετά την αγορά – και να αλληλεπιδράσετε μαζί του χρησιμοποιώντας διαφορετικά μηνύματα, προσαρμοσμένα στις διαφορετικές ανάγκες των δυνητικών πελατών ανάλογα με το στάδιο που βρίσκονται.

 

#5 Η άποψη του κοινού μετράει: μάθετε γρήγορα & εύκολα

Πλέον, για τους περισσότερους καταναλωτές, οι κριτικές και οι αξιολογήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο στην αγορά ή μη ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.
Το Ψηφιακό Marketing σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε την άποψη του κοινού εύκολα και γρήγορα κατά τη διάρκεια της κάθε καμπάνιας σας και να κάνετε ανάλογες βελτιστοποιήσεις.
Κρατήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους. Οι ευχαριστημένοι πελάτες γίνονται οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές σας που θα μιλήσουν για εσάς online. Αυτό θα σας φέρει αναγνωρισιμότητα και θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη του κοινού στο όνομά σας – άρα και περισσότερες πωλήσεις.

 

Πραγματοποιείστε το Success Story της επιχείρησής σας

Επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς έχουν ήδη επιτύχει – και με το παραπάνω – εδώ και πολλά χρόνια μέσω του Ψηφιακού Μαρκετινγκ. Έχουν αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα, την εμπιστοσύνη του κοινού και τα έσοδα τους.
Οι εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο προχωρούν ταχύτατα και οι επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν το ίδιο.

Μην μένετε πίσω!

 

Στη Wordmark γνωρίζουμε πώς να κάνετε το δικό σας success story πραγματικότητα!

Εμπειστευτείτε τους Ειδικούς!  Be on Top contact us.

 

Follow us

Copyright © 2020, Webout. All Rights Reserved